Yogi Banner

Pogoji sodelovanja

Splošni pogoji podjetja YOGI.SI d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

S spletno trgovino www.yogi.si (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja YOGI.SI d.o.o. kot ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju»ponudnik«). Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo.Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.



Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.



Varnost nakupa (Politika varstva osebnih podatkov) 

Več >>



Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro. Cene so predstavljene kot Redne cene in Vaše cene. Redne cene so ponavadi priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih oblikuje sam ponudnik. 



Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila v fizičnih prodajalnah:
  • plačilo z gotovino
  • plačilo z bančnimi karticami
  • plačilo z vrednostnimi boni (YOGI.SI in BTC City)
  • plačilo preko TRR
  • plačilo s kripto valutami*

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila pri naročilu preko spleta:

  • plačilo po predračunu
  • plačilo po povzetju DPD ali Pošta Slovenije (dostavne službe si lahko zaračunajo provizijo za storitev odkupnine pošiljke)
  • plačilo preko sistem PayPal
  • plačilo z kreditnimi karticami preko sistem Bankart

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Uporabniški račun). Alternativno lahko zahtevate pogodbo o nakupu v tiskani obliki, ki vam jo pošljemo na vaš naslov preko Pošte.



Cene

Redna cena velja za vse člane spletne trgovine. Član postane vsak z registracijo v spletno trgovino. Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila in pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke,se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, ter mu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (potrošnik prejme elektronsko sporočilo s statusom 'Naročilo potrjeno'). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.



Odstop od nakupa / pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov [email protected]), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupec je dolžan izpolniti obrazec za odstop od nakupa in nam ga izpolnjenega poslati po elektronski pošti. 

Rok se začne šteti z datumom prevzema blaga. V primeru odstopa od pogodbe, kupec sam krije vse stroške vračila blaga, svojim strankam pa omogočamo, da blago vrnejo v eno izmed naših poslovalnic (YOGI.SI, PE VELENJE ali YOGI.SI PE LJUBLJANA), če jim tako bolj ustreza. Blago nam je potrebno vrniti najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Če potrošnik morda artikel že začne uporabljati ali če pri tehničnih izdelkih posamezne komponente odpre ali sestavlja, odstop od pogodbe žal več ni možen.

Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Proizvajalec artikla predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). Blago nam morate vrniti originalno zapakirano, z vsemi pečati, takšnega kot ste prejeli. Paketov z odkupnino ne sprejemamo.

Vračilo kupnine v primeru odstopa od pogodbe se vedno izvrši na TRR kupca. Kupnino vam bomo vrnili najkasneje v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. Vračilo zneska kupnine lahko podaljšamo v primeru, da blaga še nismo prejeli.



Stvarne napake

Kdaj je napaka stvarna? Kadar artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo; če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana; če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oz. predpisane; če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan zaradi obvestila.

Kdaj lahko potrošnik uveljavlja pravice iz naslove stvarne napake? Potrošnik mora o napaki obvestiti prodajalca v roku dveh mesecev, ko je bila napaka odkrita; potrošnik mora v obvestilo o napaki natančno napisati opisati napako (pisno) in prodajalcu omogočiti, da artikel pregleda.

Kdaj prodajalec ne odgovarja za stvarno napako? Če se pokaže napaka na blagu, ko mineta dve leti,odkar je bil artikel izročen. Šteje se, da je napaka obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šestih mesecev od izročitve.

Kakšne pravice ima potrošnik? Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. Pravice potrošnika ugasnejo s potekom dveh let od dneva,ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.



Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko potrošnik kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.



Dostava

Naročeni izdelki do 12:00 ure bodo odposlani najkasneje dva delovna dni po naročilu (določila glede dostave veljajo, v primeru, da je blago na zalogi). Za naročnikovo potrditev se šteje potrjen mail postavitve naročila, ki ga dobi na vpogled na svoj mail.

Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na razpolago, bo o tem obvestil kupca. Naročeni izdelki bodo dostavljeni z navadno dostavo, odvisno od izbire kupca. Stroški dostave se obračunajo po ceniku dostave.

V primeru, ko ponudnik pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. Dostava se izvrši na naslov, ki ga je uporabnik navedel ob registraciji ali naročilu. V primeru, da ob času dostave nikogar ni na naslovu, dostavljavec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oz. o poskusu predaje blaga.



Varnost

Lastnik in upravitelj spletne trgovine je:

YOGI.SI d.o.o.
Vinska Gora 1B
SI-3320 Velenje
DDV ID številka: SI19097808
Zavezanec za DDV: DA
Matična številka: 3529827000
Direktor: Boštjan Povh
Osnovni kapital: 7.500,00 EUR
Številka vpisa v sodni register: SRG 2009/10634,datum vpisa 22.04.2009

YOGI.SI d.o.o. se zavezuje, da bo ščitila vašo zasebnost in razvijala tehnologijo, ki vam bo omogočala varno spletno izkušnjo. Ta izjava o zasebnosti velja za spletno trgovino YOGI.SI d.o.o. Z uporabo spletne trgovine soglašate z načini uporabe podatkov, ki so opisani v tej izjavi.



Privolitev

Z registracijo na spletni trgovini se strinjate, da podjetje zbira podatke na način in v namene, ki so opisani v tej izjavi.



Zbiranje osebnih podatkov

Registracija

Za nakupovanje v spletni trgovini se mora uporabnik registrirati. Pri registraciji mora uporabnik izpolniti osebne podatke oziroma podatke o pravni osebi. Uporabnik mora izpolniti podatke za osebni račun, podatke za plačilo in podatke za dostavo.

Podatki za osebni račun

  • Ime(*)
  • Priimek(*)
  • E-poštni naslov (*) (Naslov mora biti veljaven, saj boste nanj prejeli podatke o registraciji. Prav tako boste nanje prejeli novo geslo v kolikor bi pozabili obstoječe)
  • Osebno geslo(*) (Geslo si izmislite sami. Zaradi zaščite podatkov naj geslo vsebuje tudi številke in znake)
  • Ponovitev gesla(*)
  • Telefon(*)
  • ID št. za DDV

Podatki za plačilo

  • Ime(*)
  • Priimek(*)
  • Telefon(*)
  • Firma oziroma podjetje
  • Vrsta naslova
  • Naslov 1(*)
  • Naslov 2
  • Stanovanje
  • Mesto(*)
  • Država(*)
  • Pokrajina(*)
  • Poštna številka(*)

Podatki za dostavo

Polja so enaka kot pri podatkih za plačilo. Podatke za dostavo lahko vnesete različne, lahko pa označite, da želite uporabiti enake podatke kot pri podatkih za plačilo.

Spletna trgovina lahko samodejno zbira tudi nekatere podatke o strojni in programski opremi vašega računalnika. Med te podatke sodijo: naslov IP, vrsta brskalnika, imena domen, čas dostopanja in naslovi spletnih mest, ki ste jih obiskali na naši spletni trgovini. YOGI.SI d.o.o. te informacije uporablja izključno za izračun splošne statistike o uporabi spletne trgovine.

Sprememba osebnih podatkov

Uporabnik lahko kadarkoli spremeni svoje osebne podatke, naslov za dostavo in naslov na plačilo. To stori tako, da se prijavi v spletno trgovino in izbere možnost Moj račun.

Pravica uporabnika do izbrisa osebnih podatkov

Uporabnik lahko kadarkoli zahteva izbris svojih podatkov iz naše podatkovne zbirke. To stori tako, da pošlje sporočilo na elektronski naslov podjetja [email protected] ali pa pisno po navadni pošti.
Uporabnika ima pravico do izbrisa tudi vseh podatkov, ki jih je podjetje Yogi prejelo iz drugih virov, npr. preko prijav uporabnikov na spletnih straneh Facebook.com ali Instragram.com.

Uporaba osebnih podatkov

YOGI.SI d.o.o. zbira podatke na spletni trgovini z namenom zagotoviti pravilno delovanje spletne trgovine ter nudenje zahtevanih storitev. YOGI.SI d.o.o lahko uporabi vaše podatke tudi za naslednje namene:

  • internih tržnih raziskav
  • obveščanja strank o novostih na spletni trgovini
  • obveščanja strank o novostih, ki se tičejo izdelkov ali storitev, ki jih nudi YOGI.SI d.o.o. 



Varovanje osebnih podatkov

Spletna trgovina se zavezuje, da bo vaše osebne podatke varovala v skladu z Zakonom o varstvu zasebnih podatkov. Vaši podatki se bodo uporabljali samo za interne namene podjetja YOGI.SI d.o.o. in jih ne bomo posredovali tretjim osebam.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila(pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.



Uporaba piškotkov

Piškotki so besedilne datoteke, ki jih na vaš računalnik naloži spletni strežnik. Piškotki ne vsebujejo nobenih podatkov s katerimi bi lahko ugotovili vašo identiteto. S pomočjo piškotkov strežnik ve, da ste se vrnili na spletno trgovino, kar lahko s pridom izkoristimo za prilagoditev spletnega mesta uporabniku.Večina brskalnikov piškotke samodejno sprejema. Če jih ne želite sprejemati ali pa želite, da ste obveščeni preden se piškotek naloži na vaš računalnik lahkoto določite v nastavitvah brskalnika.



Odgovornost

YOGI.SI d.o.o. ni odgovoren za motnje v poteku storitve, ki so posledica ravnanja uporabnika (npr. računalnik, okužen z virusi) ali ponudnikov poti oz. infrastrukture, ki jo uporablja storitev spletna trgovina (npr. izpad delovanja medmrežja).



Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Uporabnik lahko to označi v postopku prijave.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.



Obveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov,je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.



Pritožbe in spori

YOGI.SI d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se tudi trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, potrošnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.



Pravno obvestilo

Prepovedano je kakršno koli prepisovanje, razmnoževanje ali drugačno razširjanje, razen izključno za osebno uporabo in v nekomercialne namene ali s pisnim soglasjem lastnika spletne trgovine, pri čemer se morajo ohraniti tudi vsa navedena opozorila o avtorskih ali drugih pravicah. Vsak primere reprodukcije mora obvezno vsebovati oznako »©2022 YOGI.SI d.o.o. - Vse pravice pridržane"«.