Statistike kažejo, da se iz leta v leto število nakupov preko spleta izjemno povečuje. Pa vendar razdrobljeni podatki kažejo zelo drugačno sliko. Kupci glavnino nakupov opravijo preko spleta le takrat, ko kupujejo izdelke, ki jih dobro poznajo. V tem je veliko logike, saj si ne želimo kupiti dragega izdelka, ki ga ne poznamo, nam ne bo ustrezal in ga bomo morali vračati, menjati ali se kako drugače spet ukvarjati z njim. Tako se vedno več kupcev zopet vrača v fizične trgovine, kjer si lahko izdelek pred nakupom ogledajo in dobijo o njem informacije iz prve roke.
Kaj so torej glavne prednosti nakupov v fizičnih prodajalnah, ki jih opažamo tudi v našem podjetju in trgovinah?
Strokovni nasveti prodajalcev
Podjetje Yogi je že dolgo nazaj pričel z ustvarjanjem imena #motosvetovalci, katerega osnovni namen je poudariti dobro delo prodajalcev, ukvarjanje s stranko, dajanje nasvetov na podlagi znanja ali v praksi pridobljenih izkušenj ter posredovanja mnenj prejšnjih strank bodočim kupcem.
V naših trgovinah stranke prejmejo nasvete za uporabo, pa tudi napotke za vzdrževanje motoristične opreme – seveda si lahko vedno izberete tudi izdelke, ki vam pri čiščenju in vzdrževanju pomagajo, pri čemer stremimo k malemu številu različnim dobaviteljem, ki pa ponujajo visoko kvaliteto izdelkov.
Predstavitev izdelka kupcu
Kupci nam sami priznajo, da se med veliko količino podobnih izdelkov hitro izgubijo. Poleg tega ima vsak kar nekaj prišepetovalcev in vsak lastnik, ki je s svojo opremo zadovoljen, bo delal reklamo zanjo. Tako pride marsikdo z veliko vprašanji, na katere vedno poskušamo enostavno in predvsem pošteno odgovoriti.
Iz izkušenj lahko povemo, da je za stranko pomembno, da ji pokažemo in razložimo kakšna je razlika med denimo dvemi, tremi ali več različnimi čeladami, rokavicami ali motorističnimi jaknami. Kako je mogoče, da hlače stanejo 200 EUR in več, če so pa samo hlače? Pa vendarle niso – saj samo material (kevlar), ščitniki in zračniki stanejo mnogo več, kot klasične kavbojke znanih blagovnih znamk, ki jih lahko marsikje kupite po malce nižji ceni. Kje je še izdelava in vemo, da mora končni izdelek ustrezati najvišjim varnostnim standardom.
Preizkus pred nakupom
Ste tudi vi med tistimi, ki nikakor ne morete najti dovolj dolgih hlač ali pa jih ne morete zapeti v pasu? Vam je jakna končno prav, jo zapnete in vam lepo pride na vratu, vendar so rokavi 5 centimetrov prekratki? Z vsemi takšnimi težavami se soočamo vsi, zato je še posebej pomembno, da oblačila preskusimo, še preden jih kupimo. Tudi ko so vam povsem prav, je dobro, da ste nekaj časa v njih, se sprehodite po trgovini in hitro se lahko pojavi kakšen neprijeten občutek, ki ga je bolje razkriti pred nakupom, kot po njem.
Podobno je z motorističnimi čeladami, saj se povsem razlikujejo od modela do modela, ne samo med proizvajalci. Izdelke morate pred nakupom vedno pretipati, pogledati njihovo težo, preskusiti na sebi in ugotoviti, da se vam kar najbolje prilegajo. Ne samo udobje, na koncu so pomembne tudi mnoge druge funkcije, kot so prilagodljivi zračniki in ščitniki, zadrge za kombinacijo denimo jakne s hlačami in pa žepi, v katere boste pospravili mobilni telefon, čepke za ušesa in še kaj. Fizična izkušnja je preprosto neprimerljiva z vizualno pridobljenimi občutki pri nakupu preko spleta.
Takojšen prejem blaga in pomoč pri dostavi
Blago, ki ste ga pri nas kupili, lahko pričnete takoj uporabljati. Se vam mudi na pot? Če ste našli pravo številko zase, se lahko kar oblečete in osedlate svojega jeklenega konjička. Seveda pa se zgodi, da se kdo znajde v trgovini mimogrede, ko je prišel samo malo pogledati, se morda za pol ure umakniti pred ploho, medtem pa najde izdelek, ki mu je pisan na kožo. A kako ga bo sedaj odnesel domov, ko je vendar prišel s kolesom ali motorjem? Brez težav – za to bomo poskrbeli mi, zadržali vaš izdelek v trgovini, ga dobro spakirali in poslali s kurirsko službo na vaš naslov.
Servis in vzdrževanje motoristične opreme
Za nekatere blagovne znamke, lahko servisne storitve dobite tudi pri nas. Sami jih sicer ne izvajamo, vendar vam naredimo za blago zapisnik, ko je popravljeno, pa vas obvestimo, da vas spet čaka v trgovini ali pa vam ga pošljemo na dom. Vzdrževanje, popravila in prodaja obrabljenih delov motoristične opreme so storitve, ki jih opravljamo za svoje stranke in za večino je seveda najlažje, da se zglasite v naši poslovalnici, kjer se boste pogovorili o vseh možnostih. Za povpraševanje za točno določen izdelek, nam je najlažje poslati e-poštno sporočilo na [email protected] kjer natančno opišite kaj potrebujete ter dopišite vse podatke o vašem motorju (proizvajalec, model, letnica izdelave in število kubikov). Tako bomo v miru preverili ali je izdelek dobavljiv in vas obvestili kakšne so opcije za nakup.
Prav tako omogočamo vračilo nerabljene opreme, če se izkaže, da vam ne ustreza. Rabljene žal ne moremo sprejeti, zato je toliko bolj pomembno, da izdelek dobro preskusite doma, po navodilih prodajalcev, še preden se boste z njim odpravili na prvo pot. Veseli smo vseh vaših pohval na to temo, vseh pozitivnih komentarjev in z veseljem se bomo trudili tudi v bodoče.
Skupnost in dogodki za motoriste
Motoristična trgovina Yogi se že več let ponaša z organizacijo večjega motorističnega dogodka, ki ga izvedemo vsaj enkrat letno, na katerega prek e-pošte ali Viber/SMS obvestil povabimo vse naše kupce, ki so se pri nas vpisali v bazo kupcev. Ne samo izjemna ponudba in celo pogostitev obiskovalcev, na teh dogodkih organiziramo tudi različne preskusne vožnje motorjev, preskusite pa lahko tudi nekatere dele motoristične opreme.
Tudi sicer izposojamo nekatero testno opremo, s čimer vam omogočimo, da pred nakupom izdelek dobro spoznate. Z vsemi nasveti smo vam #motosvetovalci vedno na voljo.